Een nieuw hoofdstuk
Bauduin Consultancy is inmiddels 4 jaar actief op het terrein van privacy en bewustwording en terugkijkend op deze periode kan ik zeggen dat hierin veel is gebeurd.
Ik heb nieuwe opdrachtgevers mogen verwelkomen en ben mij steeds verder gaan ontwikkelen op het gebied van privacy en de bewustwording. Daarnaast heb ik gedurende deze periode ook diverse succesvolle partnerships gesloten met andere specialisten.
Het onderhouden van relaties, het volgen van opleidingen en het communiceren via Social media zijn zomaar enkele andere activiteiten die ik uitvoer naast mijn dienstverlening.
Recentelijk nam ik als digitale standhouder deel aan een online event. Vol trots zag ik daar mijn digitale stand staan van Bauduin Consultancy.
Met mijn avatar liep ik, zo trots als een pauw, langs mijn stand en toen viel mij iets op: ik ben ontzettend trots op mijn mooie Franse achternaam maar het woord “consultancy” kon ik niet meer goed duiden.
Waar ben ik dan als consultant uniek in? Wat is mijn specialisatie concreet? Twee vragen die bij mij naar boven kwamen drijven. Is mijn bedrijfsnaam wel duidelijk genoeg zowel voor de digitale bezoeker maar ook naar de rest van de buitenwereld?
Ik liep hierover al een tijdje met mijzelf te worstelen maar ineens werd het voor mij helder!
Het woord “consultancy” was niet duidelijk, laat staan voor een willekeurige buitenstaander. Tijdens het maken van een strandwandeling vielen ter hoogte van een vuurtoren de puzzelstukjes op hun plaats. In mijn ogen staat deze vuurtoren nog steeds als symbool dat mij door mijn gedachtegang heen loodste om mijn bedrijfsnaam te gaan veranderen wanneer het digitale event achter de rug lag. Een besluit hierover nemen is één stap maar alles wat hier verder bij komt kijken maakt dit wel degelijk tot een uitdagend avontuur! Door de enthousiaste en betrokken inzet van diverse professionals is het wél een mooi avontuur geworden en staat Bauduin Consultancy aan de vooravond van een compleet nieuwe identiteit en dit begint met een nieuwe bedrijfsnaam.
Vol trots introduceer ik Privacy Clear!
Privacy Clear neemt de zorgen uit handen van haar opdrachtgevers wanneer het aankomt op het oplossen van AVG-uitdagingen en doet dit vanuit de regierol en op een pragmatische wijze.
Ik nodig u uit om deze gloednieuwe website te ontdekken en laten we kennismaken om te bespreken wat Privacy Clear voor uw organisatie kan betekenen.